kopings-mailis

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Lets Dance är slut för denna gången.

Av Mailis Oskarsson - 26 mars 2010 23:17

  


     

DANSENS VINNARE

 

 


Här härmar David Hellenius "Let´s dance"-deltagarna

Programledaren David Hellenius valde att ge sin egen bild av årets deltagare i "Let´s dance".
Och det med en humoristisk ton. 
Här kan du sen du se bilderna där Hellenius är utklädd till bland andra Willy Björkman, Marcus Birro och Claudia Galli.

  

 
 
Ingen bild

Love

27 mars 2010 14:20

Hejsan Mailis!
Jag såg också på Let´s dance och röstade faktiskt på Mattias. Ett bra underhållningsprogram som lär återkomma nästa år.
Annars händer inte så mycket här för ryggen har tagit semester nu och vill inte bära min kropp.
Katterna och jag trängs i sängen.
Åker bil en pytteliten bil till våra vänner snart som bjussar på kaffe.
I natt ställer vi om klockan och bara "sommartid" låter ju bra även om det är kallt och ruggigt här i dag. Önska dig en fin fortsättning på helgen.
Kram
Love.

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

27 mars 2010 18:06

Det var en spännande och innehållsrik kväll vid Let's Dance-finalen. Paren var ju så oerhört jämna, men jag tror att Matthias vann på sitt shownummer. Alla lyften i Claudias shownnummer tilltalade i alla fall inte mig. De hackade sönder numret, tycker jag. Men hon är en trålande duktig dansare, helt i klass med proffsen, så jag förstår att hon var grymt besviken.
Önskar dig en skön och trivsam lördagkväll.
Varmaste kramar från ett regnigt Karlstad!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mailis Oskarsson - 5 juni 2017 11:19

Skäller du ut ditt barn om det pruttar bland folk? Eller väntar du tills ett bättre tillfälle och berättar lugnt och sansat varför man inte gör så? Den här historien som en mamma har delat med sig av tycker jag är ett superbra exempel på varför man...

Av Mailis Oskarsson - 12 maj 2017 22:59

            Jesper Blomqvist vann ”Let’s dance” 2017 Tog hem segern efter rafflande finalen     Men Anja Persson var också jätteduktig! ...

Av Mailis Oskarsson - 5 maj 2017 22:55


    Ikväll åkte Ellen Bergström ur Lets dance!

Av Mailis Oskarsson - 21 april 2017 23:08


              Ikväll var det Anders Övergårds tur att åka ur Lets Dance! ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards