kopings-mailis

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Torsdagsbowling

Av Mailis Oskarsson - 5 februari 2009 19:07


Idag bowlade jag som alltid på torsdagar.

Gick inget vidare (545)men roligt är det.

Sen har jag fåttt en Valentinegåva

av min vän Gittan


Dagens Tänkvärt:

Det är lättare att acceptera att man själv är som man är 

än att andra är det.


 
 
Marketta

Marketta

5 februari 2009 21:28

Sitter just nu och tittar på lyxfällan, och de håller på och kastar underbart goda prinsesstårtor i soppåse :-(. Det var väl lite onödigt när jag hade kunnat äta den.

Gör det inte ont i handen eller armen när man håller på med bowling. När jag har gjort det några gånger så har jag ont i tummen. Fast det är kanske nåt jag gör fel.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gittan.S

6 februari 2009 03:39

Oj var trevligt att se var du har gjort :)
Sen bowlar du också Oj så kul gjorde mycket förr var med en klubb i Motala där jag bodde
får komma till dig så v kan ta en match
länge sen jag spelade
jätte fin blogg du har
kram gittan :)S

 
Sidentass

Sidentass

6 februari 2009 18:19

Hejsan Köpingstjejen!

Önskar dej en trevlig helg..osså finns en liten utmaning på min bloggis:-9

Kram

Lizette

http://sidentassens.blogg.se

 
Ingen bild

ljö

8 februari 2009 10:41

HEJ GUMMAN!VAD DU ÄR DUKTIG!OCH GRATTIS I MORGON PÅ DIN FÖDELSEDAG OCH EN TREVLIG RESA TILL ÅLAND.KRAMIIIZ DIN KOMPIS LENA.

 
Anki Enbom

Anki Enbom

8 februari 2009 10:42

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg. Ja, bowling är jättekul. Det var år och dar sedan jag bowlade sist. Ska tjata med mannen och testa igen.
han spelade mycket förrut.
Kram

http://www.ankiskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mailis Oskarsson - 5 juni 2017 11:19

Skäller du ut ditt barn om det pruttar bland folk? Eller väntar du tills ett bättre tillfälle och berättar lugnt och sansat varför man inte gör så? Den här historien som en mamma har delat med sig av tycker jag är ett superbra exempel på varför man...

Av Mailis Oskarsson - 12 maj 2017 22:59

            Jesper Blomqvist vann ”Let’s dance” 2017 Tog hem segern efter rafflande finalen     Men Anja Persson var också jätteduktig! ...

Av Mailis Oskarsson - 5 maj 2017 22:55


    Ikväll åkte Ellen Bergström ur Lets dance!

Av Mailis Oskarsson - 21 april 2017 23:08


              Ikväll var det Anders Övergårds tur att åka ur Lets Dance! ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards