kopings-mailis

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Melodifestivalen.

Av Mailis Oskarsson - 8 februari 2009 19:49

Kvinnorna som splittrar Sverige


Emilia och Alcazar till final i Melodifestivalen.

Men det var två andra personer som hade

huvudrollen på Melodifestivalen.

Petra Mede och Caroline af Ugglas.

Det handlade inte om det var rätt bidrag som

gick till final eller inte. Den handlade istället om

 programledaren Petra Mede och

 artisten Caroline af Ugglas.

Visst var det dom två tjejerna som stal

hela föreställningen.

Ris eller Ros?????



 
 
Gunilla

Gunilla

8 februari 2009 23:06

Det var den VÄRSTA melodifestival jag har skådat i "mannaminne" :((
Vad är det för skräp dom visar på den där "Dumburken" nu för tiden?
*Funderar*
Var mycket bättre förr ::))
Tass/Gunilla som inte ser så mycket på TV nu för tiden av den enkla anledningen att det är wå mycket *skräp* nu för tiden!

*Min åsikt*


http://gunillaskatter.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

9 februari 2009 00:27

Ris, ett jätte fång ris. Ska melodifestivalen vara ett seriöst program eller en Stand Up comedy?

Grattis tjejen och ha det så bra på resan

http://pellispricken.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

10 februari 2009 11:36

Hejsan!
Det var måånga år sedan jag tittade på meodifestivalen.
Tycker den spårade ur för lännge sedan. När de började med alla dessa småtävlingar.
Hoppas du får en fin tisdag
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

11 februari 2009 09:46

Jag vill ge dig en Award men jag tänker INTE sprida den vidare med en massa måsten som det brukar vara. Den är din för jag gillar dig och din Blogg! Gör vad du vill med den! Finns att hämta hos mig....

http://pellispricken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mailis Oskarsson - 5 juni 2017 11:19

Skäller du ut ditt barn om det pruttar bland folk? Eller väntar du tills ett bättre tillfälle och berättar lugnt och sansat varför man inte gör så? Den här historien som en mamma har delat med sig av tycker jag är ett superbra exempel på varför man...

Av Mailis Oskarsson - 12 maj 2017 22:59

            Jesper Blomqvist vann ”Let’s dance” 2017 Tog hem segern efter rafflande finalen     Men Anja Persson var också jätteduktig! ...

Av Mailis Oskarsson - 5 maj 2017 22:55


    Ikväll åkte Ellen Bergström ur Lets dance!

Av Mailis Oskarsson - 21 april 2017 23:08


              Ikväll var det Anders Övergårds tur att åka ur Lets Dance! ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards