kopings-mailis

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Min vän.

Av Mailis Oskarsson - 14 augusti 2010 19:32

 

Tack kompis ...........
Du är alltid där för mig, fast du vet så lite om mig.
 

Du  bryr dig inte om mitt utseende .
Du gillar mitt företag, min vänskap ,
och chattar.

 

Du skickar mig söta noter till
mig när jag är nere.
Du skickar mig skämt att få mig att skratta.

 

Du berätta dina hemligheter ,
och jag säger dig min.
Och vi vet båda hemligheten är säker.

 

Du skickar mig webbadresser till söta sidor, och
Jag skickar några tillbaka.
Du berätta roliga historier om ditt liv ,
och du delar din sorgliga tider.
Du skickar mig rosor, kramar och leenden .
Jag minnas varje en .

 

Du skickar mig tankar
att hjälpa mig att få igenom en annan dag.
I slutet av dagen,
du finns fortfarande kvar 
dagen verkar vara så mycket bättre.
När jag behöver någon att prata med ,
du är alltid där för mig.

 

Tack för att du är min vän.

 

Tänkvärda ord:

Din vän är den som vet allting om dig
och ändå tycker om dig.

 
 
Love

Love" title="http://bloggplatsen.se]Love[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]Love[/url]

15 augusti 2010 21:35

Hejsan!
Först vill jag gratulera till ditt senaste barnbarnsbarn. Jag väntar på samtal från mitt bonusbarnbarn som ska bli pappa vilken dag som helst. Då blir även jag gammelfarmor för han har ingen biologisk farmor i livet så den fina rollen har jag fått.
När det gäller Kolmården är det ett ställe man gärna återkommer till. Jag tycker inte det är någon riktig sommar om jag inte får åka dit varje år så snart bär det av för oss också. Vi brukar kosta på oss en natt på Vildmarkshotellet och sitta på kvällen med utsikt över Bråviken, mycket vackert.
Det du skrivit om vänner är så sant, en riktig vän har man kvar vad som än händer och kan lita 100% på. Det är med vänner som med böcker "Få men goda" säger ett kinesiskt ordspråk. Bekanta har jag många,ja raderna kan göras långa men bara några vänner jag har som ger och inte bara tar och dom är guld värda.
Kommer du på bloggträffen i Örebro på lördag?
Önskar dig en bra vecka 33.
Kram
Love.

http://www. bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mailis Oskarsson - 5 juni 2017 11:19

Skäller du ut ditt barn om det pruttar bland folk? Eller väntar du tills ett bättre tillfälle och berättar lugnt och sansat varför man inte gör så? Den här historien som en mamma har delat med sig av tycker jag är ett superbra exempel på varför man...

Av Mailis Oskarsson - 12 maj 2017 22:59

            Jesper Blomqvist vann ”Let’s dance” 2017 Tog hem segern efter rafflande finalen     Men Anja Persson var också jätteduktig! ...

Av Mailis Oskarsson - 5 maj 2017 22:55


    Ikväll åkte Ellen Bergström ur Lets dance!

Av Mailis Oskarsson - 21 april 2017 23:08


              Ikväll var det Anders Övergårds tur att åka ur Lets Dance! ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards