kopings-mailis

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Mailis Oskarsson - 6 mars 2010 12:43

   

Stefan Sauk åkte ut

Stefan Sauk röstades ut från "Let´s dance".
Då kunde inte danspartnern Malin Johansson hålla tillbaka tårarna som rann ner för hennes kinder i TV4:s direktsändning:
- Jag önskar att jag hade kunnat bära dig fram till final, försökte Stefan Sauk trösta.
Stefan Sauk fick lämna ”Let´s dance” på fredagskvällen. När beskedet kom blev det för jobbigt för hans danspartner Malin Johansson.
När Stefan Sauk intervjuades i TV4 av David Hellenius rann tårarna ner för Malins kinder.
Hon berättade om sina känslor:
– Jag tycker att det är jätte tråkigt. Han har varit så duktig varje gång, sa Malin Johansson.
Stefan Sauk var inte lika berörd.
– Det har varit en fantastisk resa, sa han och riktade sig sedan till sin danspartner:
– Jag önskar att jag hade kunnat bära dig fram till final.
  

Läsarna: Willy borde ha åkt ut

Expressen.se:s läsare rasar efter att Stefan Sauk röstats ut från "Let´s dance".
Nio av tio tycker att det är fel och flera upprörda tittare har hört av sig Domaren Tony Irving håller med:
- Willy kan inte dansa för fem öre, säger Tony Irving
 

Tänkvärda ord:


Livet är hårt,men orättvist. 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards