kopings-mailis

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Rolig Historia

Av Mailis Oskarsson - 11 mars 2010 21:29

Hej. Jag heter Sandra.
 

Andra kvinnan:
- Hej. Jag heter Sylvia. Hur dog du?

 

Sandra:
- Jag frös ihjäl.

 

Sylvia:
- Vad hemskt!

 

Sandra:
- Det var inte så ruskigt. Efter att ha skakat av köld, blev jag
varm och sömnig, och slutligen dog en fridfull död. Hur dog du?

Sylvia:
- Jag dog i en massiv hjärtattack. Jag misstänkte att min man
var otrogen, så jag kom hem tidigare för att överraska honom i sovrummet.
Men, istället fann jag honom sittande ensam, och tittade på TV.

Sandra:
- Så, vad hände?

Sylvia:
- Jag var helt övertygad att det fanns en annan kvinna i huset.
Jag letade i alla rum, under sängar, garderober och i garaget.
När jag letat intensivt och inte hittat någon kvinna, var jag så slut,
att jag fick en hjärtattack och dog.

 

Sandra:
- Vad synd att du inte tittade i frysen, då hade vi båda varit i livet!
  

 

Tänkvärda ord:

Det omöjliga tar bara lite längre tid.

 

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

12 mars 2010 15:52

Nu har vi fått motionera skrattmusklerna lite igen - tack för det!
Inlägget om läraren och lapparna manar verkligen till eftertanke. Det är så lätta att ta den kärlek och vänskap som vi för för något givet. Då vill jag säga, att jag uppskattar dig Mailis för din värme och humor, som jag får ta del av här på bloggen. Tack för att du finns här :)
Önskar dig en skön helg
Soliga och varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mailis Oskarsson - 5 juni 2017 11:19

Skäller du ut ditt barn om det pruttar bland folk? Eller väntar du tills ett bättre tillfälle och berättar lugnt och sansat varför man inte gör så? Den här historien som en mamma har delat med sig av tycker jag är ett superbra exempel på varför man...

Av Mailis Oskarsson - 12 maj 2017 22:59

            Jesper Blomqvist vann ”Let’s dance” 2017 Tog hem segern efter rafflande finalen     Men Anja Persson var också jätteduktig! ...

Av Mailis Oskarsson - 5 maj 2017 22:55


    Ikväll åkte Ellen Bergström ur Lets dance!

Av Mailis Oskarsson - 21 april 2017 23:08


              Ikväll var det Anders Övergårds tur att åka ur Lets Dance! ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards